info@ooz-sb.si  
 DOMOV
 PREDSTAVITEV
 AKTUALNO
 ČLANKI
 OBRAZCI
 POČITNIŠKE KAPACITETE
 FOTOGALERIJA
IMENIK OBRTNIKOV
Vsebina samo za Člane OOZ Slov. Bistrica
 
  STATISTIKA  
   
  Obiskovalec št.:  
  6427  
   
  Danes smo:  
  29.3.2024, 10:32:37;  
  ZANIMIVE POVEZAVE  
   
 
POSTANITE ČLAN
OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA SLOVENIJE
OBRTNIK-PODJETNIK
SVETOVALNI IN IZOBRAŽEVALNI CENTER OZS
MOZAIK PODJETNIH - UGODNOSTI
MOZAIK PODJETNIH - POČITNICE
MOJ OBRTNIK
NAŠA FACEBOOK STRAN
OZS NA TWITTERJU
KATALOG ČLANOV OOZ SLOVENSKA BISTRICA
 
 
 
 
 
[20.07.2016]

   TRENING VEŠČIN KOMUNICIRANJA

Območna obrtno-podjetniška zbornica Slovenska Bistrica in Sklad za izobraževanje delavcev pri samostojnih podjetnikih organizirata v mesecu septembru

TRENING VEŠČIN KOMUNICIRANJA

Prvi vtis, ki ga pustimo pri stranki je najbolj pomemben, vendar lahko marsikaj še popravimo, če smo vešči pravega komunikacijskega pristopa. Program je namenjen vsem v kontaktu s strankami, ki se morajo zavedati svojega položaja ter obenem pokazati profesionalno prijaznost in skrb za stranke (customer care). Osredotočili se bomo na vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi strankami, ter gradnji odličnih dolgoročnih razmerij z njimi (pomen prvega vtisa, razumevanje osnovnih veščine primernega komunikacijskega pristopa, s katerim navdušimo stranko).
Cilj programa je izboljšanje komunikacijskih veščin udeležencev v praksi, saj je izvedba oblikovana tako, da je iniciativa predana udeležencem, ki morajo usmeritve trenerja prenesti v svojo vsakdanjo prakso. Aktivnosti se na treningu izvajajo na praktičnih primerih, timskem sodelovanju v skupinah in predstavitvah razmišljanj članov posameznih skupin.

BISTVENI ELEMENTI IN POUDARKI IZ VSEBIN
  • kaj je komunikacija?
  • pozitivno vzdušje - pozitivna energija in ponudba vrhunske storitve
  • kdo vse je naš kupec?
  • proces komunikacije - zakaj govorimo o procesu in kako proces vidijo kupci
  • ustvarjanje prvega stika in odnosa s kupcem - učinkovita verbalna in neverbalna komunikacija
  • uporaba čutil pri komunikaciji - voh, vid, sluh, otip, okus
  • kaj vse sodi v sklop komuniciranje -kje vse se naše delovno okolje dotika veščin komuniciranja
  • zakaj nam uspešna komunikacija pomaga izpeljati posel - kakšna so pričakovanja naših kupcev;
  • kako lahko spremenimo/izboljšamo našo podobo - kaj k temu prispevam sam
  • kaj nas naredi drugačne? v primerjavi z drugimi konkurenčnimi ponudniki
  • v čem se kažejo naše prednosti in priložnosti - zagotovimo, da bo stranka opazila naš trud
IZVAJALEC:
G&P svetovanje Gregor Jagodič s.p. , mag. Gregor Jagodič iz Ljubečne, s številnimi referencami s tega področja, več na: www.gp-svetovanje.com/reference

PREDVIDEN ČASOVNI OKVIR IZVEDBE
Termin: v mesecu septembru 2016
Kraj: v prostorih sejne sobe OOZ Slovenska Bistrica
Časovni okvir: predvidoma 3 šolske ure, oz. 2 ure in pol z enim krajšim odmorom;

Če vas ponujena oblika izobraževanja zanima, izpolnite informativno prijavnico in jo pošljite po pošti, na sedež OOZ Slovenska Bistrica, Špindlerjeva 2 e ali po faksu 818 31 10 ali po elektronski pošti na naslov: olga.kampus@ozs.si, najkasneje do petka, 12. avgusta 2016.
Pripone: TRENING_VESCIN_KOMUNICIRANJA-PRIJAVNICA.pdf

 
 
 
KONTAKT-LOKACIJA
Območna obrtno-podjetniška
zbornica Slovenska Bistrica

Špindlerjeva 2e
2310 Slovenska Bistrica

TELEFON
02 818-14-84

FAX
02 818-31-10
 
DELOVNI ČAS
PONEDELJEK-PETEK
7.00 - 15.00
SREDA
7.00 - 17.00

URADNE URE

PONEDELJEK IN PETEK
8.00 - 14.00
SREDA
8.00 - 16.30
 
PREDSTAVITEV
...Velike spremembe, ki jih je obrt doživljala skozi čas, so jo naredile še močnejšo.
Bistvene spremembe v odnosu do obrtništva smo v Sloveniji pričeli doživljati po osamosvojitvi, ko so nastopile velike družbene spremembe, ko so bile odpravljene ideološke ovire, zaradi katerih morda v preteklosti nismo mogli v popolnosti oživeti prizadevanj za razvoj obrti... [Preberi več]