|
|
STATISTIKA |
|
|
|
|
|
Obiskovalec št.: |
|
|
101412 |
|
|
|
|
|
Danes smo: |
|
|
25.1.2025, 14:1:42; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[22.12.2008] |
|
OBVESTILO ZA AVTOPREVOZNIKE - Prazna embalaža
| |
|
Vedno večji problem prevoznikov predstavlja vrnitev prazne embalaže (EUR palete).Tuje špedicije ali posredniki brez pravne osnove in jasnega naloga, da je embalažo potrebno zamenjati ali vrniti, naknadno zaračunavajo ali odtegujejo od dogovorjene voznine visoke stroške za nevrnjeno embalažo. Za vsako EUR paleto zaračunajo približno 15,00 EUR, nekateri drzni še celo stroške obdelave in zgodi se da ti stroški presežejo dogovorjeno voznino.
Ob reklamaciji takšne bremenitve se sklicujejo na splošne pogoje, kateri so del vsakega naloga, kjer je dejansko omenjeno kakšni stroški nastanejo, če se embalaža ne vrne. Poudariti moram, da to ni zavezujoč del naloga za prevoznika, če v nalogu za prevoz ni konkretno navedeno, da je menjava embalaže obvezna z vrsto in številom enot. Praksa je pokazala, da veliko nalogov za prevoz vsebuje konkretno zahtevo za menjavo prazne embalaže, čeprav ni bilo predhodno o tem govora. Prevoznik je dolžan nalog za prevoz temeljito pregledati in v kolikor ni sposoben embalažo menjati ali prevzeti stroške navedene v splošnih pogojih, je primerneje takšen nalog za prevoz odkloniti.
Velikokrat so stroški embalaže že v ceni blaga in z dodatnim zaračunavanjem prevoznikom se ustvarjajo dobički.
Račun poslan za nevrnjeno embalažo poskušajo izterjati tudi s pomočjo družbe Timocom, katera pa sledi takšnim izsiljevanjem z grožnjami , brez proučitve zadeve in pravne osnove za izdane bremenitve prevozniku.
Pred takšnimi početji se je potrebno zavarovati s temeljitim vsakokratnim pregledom zahtev iz naloga za tovor in neplačilom takšnih bremenitev, saj slovenski prevozniki nismo tako neuki kot še vedno mislijo nekateri posredniki, katerih cilj je hiter zaslužek na račun neukega prevoznika.
Andrej Klobasa
Predsednik sekcije
za promet pri OZS
|
|
|
|
|