 |
|
STATISTIKA |
|
|
 |
|
|
Obiskovalec št.: |
|
|
130316 |
|
|
 |
|
|
Danes smo: |
|
|
11.2.2025, 13:51:16; |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
[20.07.2016] |
 |
TRENING VEŠČIN KOMUNICIRANJA
|  |
|
Območna obrtno-podjetniška zbornica Slovenska Bistrica in Sklad za izobraževanje delavcev pri samostojnih podjetnikih organizirata v mesecu septembru
TRENING VEŠČIN KOMUNICIRANJA
Prvi vtis, ki ga pustimo pri stranki je najbolj pomemben, vendar lahko marsikaj še popravimo, če smo vešči pravega komunikacijskega pristopa. Program je namenjen vsem v kontaktu s strankami, ki se morajo zavedati svojega položaja ter obenem pokazati profesionalno prijaznost in skrb za stranke (customer care). Osredotočili se bomo na vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi strankami, ter gradnji odličnih dolgoročnih razmerij z njimi (pomen prvega vtisa, razumevanje osnovnih veščine primernega komunikacijskega pristopa, s katerim navdušimo stranko).
Cilj programa je izboljšanje komunikacijskih veščin udeležencev v praksi, saj je izvedba oblikovana tako, da je iniciativa predana udeležencem, ki morajo usmeritve trenerja prenesti v svojo vsakdanjo prakso. Aktivnosti se na treningu izvajajo na praktičnih primerih, timskem sodelovanju v skupinah in predstavitvah razmišljanj članov posameznih skupin.
BISTVENI ELEMENTI IN POUDARKI IZ VSEBIN
- kaj je komunikacija?
- pozitivno vzdušje - pozitivna energija in ponudba vrhunske storitve
- kdo vse je naš kupec?
- proces komunikacije - zakaj govorimo o procesu in kako proces vidijo kupci
- ustvarjanje prvega stika in odnosa s kupcem - učinkovita verbalna in neverbalna komunikacija
- uporaba čutil pri komunikaciji - voh, vid, sluh, otip, okus
- kaj vse sodi v sklop komuniciranje -kje vse se naše delovno okolje dotika veščin komuniciranja
- zakaj nam uspešna komunikacija pomaga izpeljati posel - kakšna so pričakovanja naših kupcev;
- kako lahko spremenimo/izboljšamo našo podobo - kaj k temu prispevam sam
- kaj nas naredi drugačne? v primerjavi z drugimi konkurenčnimi ponudniki
- v čem se kažejo naše prednosti in priložnosti - zagotovimo, da bo stranka opazila naš trud
IZVAJALEC:
G&P svetovanje Gregor Jagodič s.p. , mag. Gregor Jagodič iz Ljubečne, s številnimi referencami s tega področja, več na: www.gp-svetovanje.com/reference
PREDVIDEN ČASOVNI OKVIR IZVEDBE
Termin: v mesecu septembru 2016
Kraj: v prostorih sejne sobe OOZ Slovenska Bistrica
Časovni okvir: predvidoma 3 šolske ure, oz. 2 ure in pol z enim krajšim odmorom;
Če vas ponujena oblika izobraževanja zanima, izpolnite informativno prijavnico in jo pošljite po pošti, na sedež OOZ Slovenska Bistrica, Špindlerjeva 2 e ali po faksu 818 31 10 ali po elektronski pošti na naslov: olga.kampus@ozs.si, najkasneje do petka, 12. avgusta 2016.
|
 |
Pripone:
TRENING_VESCIN_KOMUNICIRANJA-PRIJAVNICA.pdf
|
|
|