 |
|
STATISTIKA |
|
|
 |
|
|
Obiskovalec št.: |
|
|
130230 |
|
|
 |
|
|
Danes smo: |
|
|
11.2.2025, 12:12:21; |
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
[09.04.2009] |
 |
Servis Golob, 38-letna družinska tradicija avtoservisa
|  |
|
Iz nemškega Korntala - na Zgornjo Polskavo

Sebe in svojega zasebnega podjetja Dušan Golob nikoli ni obešal na veliki zvon, pa vendarle že 38 let pridno in vztrajno v svoji servisni delavnici na Zgornji Polskavi popravlja vozila. Golobovo družinsko podjetje je bilo na začetku specializirano in postalo poznano po servisu dveh prestižnih nemških znamk Audi in VW, danes pa popravljajo vozila vseh znamk.

Dušan je v delavnici vse od svoje mladosti, od leta 1971, ko je oče Alojz odprl zasebno servisno delavnico, potem, ko je prišel iz nemškega Korntala, mesta blizu Stuttgarta, kjer je delal v firmi VW. Tam se je dve leti specializiral tudi Dušan. "Oče je začel z garancijskim servisom za vozila znamke VW, nato pa, ko sta se VW in Audi združila, začel še s servisom vozil znamke Audi," pove Dušan Golob o začetkih, ko je bil pri očetu še zaposlen. "Sam sem se potem, ko sem po očetovi upokojitvi prevzel obrt, specializiral še za znamki Seat in Škoda, danes pa popravljamo vozila vseh znamk." Drugače je danes tudi z ostalo ponudbo servisa, še pove: "Poleg tega, da opravljamo kompletne servise vozil, strankam ponudimo tudi ostale storitve, kot je servis klime, ureditev računalnika v vozilu, elektriko in elektroniko. Tudi moč motorja lahko povečamo preko računalnika. Vendar kljub temu, da moč motorja lahko povečamo toliko, kolikor stranka želi, raje svetujemo povečanje moči za največ do 20odstotkov. Toliko priporočamo z
aradi vzdržljivosti motorja."
Najboljši VW-jevi modeli so Golfi
Pri Golobovih imajo precej svojih stalnih strank, ki se vračajo vsa leta. "Veliko naših strank pri zamenjavi avtomobila ne menja znamke. Če pa jo že, pa kljub temu ne menjajo serviserja. "
Na vprašanje, ali še naredi kdaj kakšno "generalko", pove, da tega pa res ne več: "Včasih smo morali na vsakih sto tisoč kilometrov delati generalko, medtem ko danes avtomobili vzdržijo več kilometrov, ker so motorji tehnično izboljšani. Koliko več pa avto vzdrži po času v primerjavi s preteklimi leti, pa težko rečem, ker danes na leto prevozimo več kilometrov kot smo jih nekoč."
"Pri nakupu vozila moramo upoštevati prvi vtis. Avto nam mora najprej biti všeč vizualno, sicer potem nikoli ne bomo radi sedali vanj. Nato je pomembno, da se za volanom dobro počutimo, zelo pomemben je prijeten občutek med vožnjo. Če to upoštevamo, smo izbrali pravi avto zase."
Ko na steni v pisarni opazimo uokvirjeno fotografijo prestižnega Audija, povprašamo, kateri avto je šefu najbolj všeč. Po nasmehu prizna: "Tale Audi Avus quattro ni slab, je pa ostal le na nivoju prototipa. Prototipi so ponavadi presežki tehnike, vendar pa velikokrat iz različnih razlogov niso primerni za serijsko proizvodnjo. Se pa pri večini znamk najde model, ki je všečen na pogled in ima vgrajeno vrhunsko tehnologijo. Izbira je pa stvar osebnega okusa.".
Golobovi so včasih bili edini, danes pa je že kar v njihovi bližini na Zgornji Polskavi servisov več: "Glede na to, da se je povečalo število avtomobilov, je posledično potrebnih tudi več servisov. Sicer pa, konkurenca je zdrava. Prej je oče imel garancijski servis le za VW in Audi, kasneje pa smo se odločili za servisiranje vseh znamk vozil in zato opustili pooblaščeni servis. Sam imam še nekaj malega do upokojitve, potem bo obrt prevzel sin Matej, ki je zdaj že pet let zaposlen pri meni. Tega, da imam za sabo naslednika, sem zelo vesel. Matej ima za servis nove načrte in sveže ideje, pri izvedbi mu bom poskušal pomagati." Povprašamo še, ali oče Alojz še pride v delavnico: "Seveda, in včasih ga pošljemo še v nabavo materiala. Če pri tem slučajno sreča svoje prijatelje iz tistih časov, ki so še ostali na istih delovnih mestih, ga ni nazaj kar nekaj časa," še v šali doda.
Prijetno presenečenje mojstru pripravili nekdanji vajenci
V svoji obrtniški karieri je Dušan izučil tudi veliko število vajencev. "To so bili lepi časi, z zelo prijetnim vzdušjem," pravi, "večkrat smo med malico, potem ko smo na hitro pojedli sendvič, v delavnici igrali nogomet." S prijetnimi občutki se teh časov spominjajo tudi vajenci, pred kratkim so namreč očetu oziroma svojemu mojstru pripravili presenečenje - družabno srečanje v gostilni Kalan, kjer so skupaj z ženami preživeli veselo druženje. Vsi, ki so se izučili pri nas, so danes pridni za delo, vsi dobro obvladajo svoj poklic. Eni so odprli svoje samostojne dejavnosti, drugi so zaposleni."
Za hobi old-timer Golf 1 in hrošč
Za hobi si je Dušan uredil old-timerja, vozilo znamke VW Golf 1, ki ga je kupil od stranke, ki ga je vsa leta servisirala pri njem. "Avto je tehnično brezhiben, malo sem uredil pločevino, zdaj pa ga bom registriral kot old-timerja. Originalen, kot nov je." Pri hiši pa je še en old-timer. Sin Matej ima VW-jevega hrošča, letnik 1975, ki ga je prav tako kupil od njihove stalne stranke.
V prostem času pa je vsa leta tudi zelo aktiven član Območne obrtno-podjetniške zbornice Slovenska Bistrica. Že dolga leta je član upravnega odbora bistriške Območne obrtno-podjetniške zbornice in skupščine ter predseduje Stanovanjski ustanovi in Komisiji za šport in rekreacijo.
Irena BRDNIK
|
 |
|
|
|